Doba hotelowa rozpoczyna się najwcześniej o godzinie 15:00 w dniu przyjazdu i trwa maksymalnie do 11:00 w dniu wyjazdu. W niektórych obiektach noclegowych mogą być pewne odstępstwa od tej zasady. Jest to główna zasada, którą się kierujemy podczas zakwaterowania i wykwaterowania naszych gości. Jeśli goście, którzy opuszczają obiekt noclegowy zrobią to szybciej niż o 11:00, nie ma problemu z szybszym zakwaterowaniem. Zawsze trzeba jednak wziąć pod uwagę, że potrzebny jest czas na przygotowanie mieszkania. Podobnie istnieje możliwość późniejszego wykwaterowania, o ile następni goście zaplanowali swój przyjazd w poźniejszych godzinach. Po pierwsze kierujemy się zasadami, które są takie same dla wszystkich naszych gości, a jeśli tylko okoliczności na to pozwalają, staramy się być elastyczni w kwestii godzin zakwaterowania.
W dniu poprzedzającym przyjazd / wyjazd układamy plan przyjęć i wyjazdów w dniu następnym. Dlatego wcześniejsze uzgodnienia o wcześniejszym przekazaniu kluczy lub późniejszym wykwaterowaniu nie są możliwe. By mieć gwarancję wcześniejszego zakwaterowania lub późniejszego wyjazdu należy wykupić dodatkową dobę noclegową. Nasi goście powinni nas poinformować na dzień przed swoim wyjazdem / przyjazdem, o której godzinie planują swój wyjazd / przyjazd. Jeśli nie mamy takiej informacji, samodzielnie o tym decydujemy, a nasz klient musi się dostosować do grafiku przyjęć. Goście, którzy chcą skorzystać z niestandardowych godzin przybycia lub opuszczenia obiektu noclegowego powinni sami zgłosić taką potrzebę telefonicznie.
Skontaktuj sie z Anią, by zadać pytanie lub zarezerwować apartament w Gdyni lub Sopocie!
Skontaktuj się z Mariuszem, by zadać pytanie lub wynająć apartament w Gdańsku!