Zapytaj o nocleg

Sopot lub Gdynia

rezerwacja noclegu w Sopocie lub Gdyni

Ania

Telefon: +48 502 126 506

Gdańsk

rezerwacja noclegu w Gdańsku

Mariusz

Telefon: +48 502 503 107

Kontakt
+48 502 503 107
Gdańsk
+48 502 126 506
Sopot, Gdynia
Napisz do nas
 
Zapytaj o nocleg

Regulamin określa zasady korzystania z usług wynajmu obiektów noclegowych na krótkie pobyty oferowane przez StudioSpanie.pl

Prezentacja oferty obiektów noclegowych i skuteczna rezerwacja noclegu

  1. Osoba zainteresowana wynajęciem obiektu noclegowego może zapoznać się z ofertą poprzez:
    • rozmowę telefonicznę,
    • komunikację sms,
    • korespondencję e-mailową,
    • wysłanie zapytania z formularza zapytań / kontaktowego na stronie internetowej,
    • zapoznanie się z informacjami na naszej stronie internetowej www.studiospanie.pl,
    • zapoznanie się z informacjami o naszych obiektach noclegowych na innych branżowych portalach turystycznych.
  2. Ustalenie szczegółów pobytu, w tym ceny za pobyt, odbywa się w rozmowie telefonicznej lub w korespondencji e-mailowej i tylko w tych kanałach komunikacji klient może otrzymać wiążącą ofertę cenową.
  3. Prezentacje obiektów noclegowych w innych portalach turystycznych nie stanowią wiążacej oferty. W zewnętrznych systemach mogą być prezentowane uśrednione koszty noclegów, nie uwzględniające sezonu, długości pobytu.
  4. Oferta cenowa jest ważna przez 24 godziny od momentu jej przekazania klientowi.
  5. Cena za pobyt jest zależna od jego długości, ilości osób, terminu oraz wybranego obiektu noclegowego. Na cenę mogą również wpływać dodatkowe ustalenia, takie jak pobyt zwierząt, chęć skorzystania z usług dodatowych i inne.
  6. Klient po akceptacji oferty i podjęciu decyzji o chęci dokonania rezerwacji noclegu, na podany przez siebie adres email otrzymuje potwierdzenie wstępnej rezerwacji (email rezerwacyjny), gdzie zawarte są indywidualne ustalenia oraz informacje dotyczące wpłaty zadatku, etc.
  7. Zadatek wyliczany jest jako 30-35% ustalonej ceny za pobyt, przeważnie zaokrąglany do takiej kwoty, która umożliwi łatwe rozliczenie pozostałej kwoty w momencie odbioru mieszkania i przekazania kluczy. Przy krótkich pobytach wysokość zadatku może odpowiadać cenie tego pobytu. W terminach wyjątkowo obleganych zadatek może stanowić wiekszą część ceny niż 30-35%. W takich sytuacjach o wysokości zadatku decyduje osoba przyjmująca rezerwację.
  8. Klient jest zobowiązany zapoznać się wysłanym emailem rezerwacyjnym i w odpowiedzi poinformować tą samą drogą, czy przesłane informacje są zgodne z wcześniej poczynionymi ustaleniami.
  9. Klient potwierdza zawarcie umowy zgodnie z ustaleniami również poprzez wpłatę zadatku, który nie podlega zwrotowi i jest równoznaczny z akceptacją niniejszego regulaminu oraz oferty cenowej, która nie podlega zmianie.
  10. Po dokonaniu wpłaty Klient jest zobowiązany wysłać potwierdzenie przelewu lub informację, że dokonał płatności.
  11. Dokonujac rezerwacji, Rezerwujacy wyraża zgodę na umieszczenie jego danych osobowych w bazie danych StudioSpanie.pl. Dane będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji rezerwacji, ułatwienia dokonywania kolejnych rezerwacji oraz w celach marketingowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych. Rezerwującemu przysługuje prawo wglądu do swoich danych osobowych i ich aktualizacji.
  12. Po zaksięgowaniu zadatku na naszym koncie bankowym Państwa rezerwacja otrzymuje status Rezerwacji Skutecznej, a na podany adres e-mail zostanie wysłane potwierdzenie stanu rezerwacji.
  13. W przypadku braku wpłaty zadatku rezerwacja zostanie anulowana.
  14. Do czasu poinformowania nas o dokonanym przelewie lub przesłania potwierdzenia zleconego przelewu, termin pobytu cały czas jest dostępny do rezerwacji dla innych klientów.
  15. Przedłużający się brak wpłaty lub informacji o dokonanej wpłacie zadatku może spowodować, iż inny klient dokona rezerwacji. W takiej sytuacji rezerwacja jest anulowana z winy Rezerwującego, a wpłacony zadatek nie będzie podstawą do dokonania skutecznej rezerwacji i zostanie zwrócony Klientowi w tej samej wysokości.

Anulowanie i rezygnacja

  1. W przypadku rezygnacji lub nieskorzystania z wynajętego Apartamentu zadatek przepada.
  2. W przypadku gdy zaisnieją nieprzewidywane okoliczności, niezależne od firmy uniemożliwiające korzystanie z obiektu, firma zastrzega sobie prawo do zmiany Apartamentu na inny o podobnym standardzie.

Przyjazd i wyjazd gości

  1. Doba hotelowa rozpoczyna się od godz. 15.00 w dniu przyjazdu i kończy się o godz. 11.00 w dniu wyjazdu.
  2. Planowana godzina przyjęcia gości ustalana jest na dobę przed przyjazdem (do 22:00) drogą e-mailową lub telefonicznie.
  3. W dniu przyjazdu goście potwierdzają swoje przybycie na godzinę przed dojazdem do miejsca docelowego telefonicznie lub poprzez sms.
  4. Istnieje możliwość ustalenia godziny indywidualnego przyjęcia gości, jednak nie później niż o 23:30. W godzinach 24.00-6.00 przyjęcie jest możliwe za dodatkową opłatą w wysokości 100 zł.
  5. W przypadku braku kontaktu gości w celu ustalenia godziny przyjęcia, zostanie ona ustalona zgodnie z grafikiem przyjęć.
  6. W momencie przekazania mieszkania gościom i przekazania im kluczy, następuje rozliczenie pozostałej do opłacenia kwoty (cena pomniejszona o wcześniej wpłacony zadatek).
  7. Godzina wyjazdu ustalana jest na dobę przed zakończeniem pobytu do godz 22:00 poprzez rozmowę telefoniczną lub sms. Przy braku kontaktu z gośćmi, reprezentant firmy ma prawo się zgłosić po klucz między godz 9:00 a 12:00.
  8. Zwrot kluczy do obiektu noclegowego następuje w dniu wyjazdu.

Pobyt

  1. We wszystkich obiektach obowiązuje cisza nocna pomiędzy godzinami 22.00-6.00.
  2. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe w obiektowach noclegowych oraz komfort gości niepalących obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów oraz całkowity zakaz palenia świeczek i kadzideł. Złamanie tego zakazu wiąże się z naliczeniem kary umownej w wysokości 350 zł.
  3. Dopuszczalny jest pobyt ze zwięrzetami, po wcześniejszym uzgodnieniu oraz uiszczeniu ewentualnej dodatkowej opłaty za sprzątanie specjalnymi środkami.
  4. Firma wynajmująca obiekty noclegowe nie ponosi odpowiedzialnosci za niedogodnosci podczas pobytu (remonty, prace budowlane lub wykończeniowe w pobliżu budynku lub w samym budynku, hałas, brak dostawy mediów spowodowanych awariami).
  5. Za zniszczenie lub uszkodzenie wszelkich przedmiotów wyposażenia oraz urządzeń technicznych powstałych z winy Najemcy lub osób go odwiedzających gości ponosi on odpowiedzialność materialną i zobowiązuje się do pokrycia kosztów ich naprawy.
  6. W przypadku zgubienia klucza do obiektu noclegowego lub pilota gość ponosi odpowiedzialnosc materialną za wymianę zamka i pilota.
  7. Nocowanie dodatkowych osób, które nie były przewidziane w rezerwacji, jest możliwe po wcześniejszym uzgodnieniu dopłaty. W innym przypadku Wynajmujący jest zobowiązany do zapłaty kary umownej lub/i jest zobowiązany do opuszczenia obiektu przy jednoczesnej utracie zapłaconej ceny.
  8. Obowiązuje całkowity zakaz przekazywania mieszkania osobom nieupoważnionym nawet w przypadku, gdy nie zakończył się jeszcze okres pobytu.
  9. W apartamencie zabronione jest organizowanie wszelkich imprez mogących zakłócić spokój innym mieszkancom całego budynku, oraz spożywanie nadmiernej ilości alkoholu.
  10. Gość jest zobowiązany do przekazania mieszkania w należytym porządku, w stanie niepogorszonym wynikającym z krótkookresowego koszystania. W przypadku pozostawienia rażącego bałaganu, zniszczeń Najemca zostanie obciążony karą umowną w wysokości 300 zł. Jeśli stan zwróconego obiektu noclegowego spowoduje, iż niezbędne będzie jego wyłączenie z oferty, Najemca zostanie obciążony za każdą dobę karę umowną. Jeśli ze względu na stan obiektu, niezbędne będzie zapewnienie innemu gościowi obiektu zastępczego, Najemca zobowiązany będzie do pokrycia wynikających z tego tytułu kosztów.

Inne

  1. Klient, Najemca, Gość - osoba korzystająca z noclegu lub/i opłacająca nocleg.
  2. Prawem właściwym dla sporów pomiędzy firmą wynajmującą a klientem jest prawo polskie. Spory wynikłe z zawartej umowy najmu rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby firmy.
Tematy podobne:
Jak odbiorę klucze do mieszkania?
Trójmiasto to bez wątpienia jedno z najbardziej uroczych miejsc Polski. Każdy, kto przynajmniej raz odwiedził Sopot, czy Gdańsk, bardzo chętnie tutaj wraca. Wybierając się do Trójmiasta, warto jest zadbać o odpowiednie noclegi, które pozwolą Wam czerpać ze wszystkich wspaniałości tego miejsca. Jeżeli szukacie Państwo odpowiednich dla siebie noclegów w Sopocie i w Gdańsku, trafiliście pod właściwy adres. Oferujemy atrakcyjne noclegi Gdańsk oraz Sopot noclegi, idealnie skrojone na miarę Państwa potrzeb. W większości oferujemy noclegi w samodzielnych mieszkaniach, których standard i nowoczesne wyposażenie, jak również przystępna cena spełniają wymagania naszych Gości. Położone w doskonałej lokalizacji, przytulne i komfortowe Gdańsk noclegi oraz Sopot noclegi stanowią idealną propozycję zarówno na pobyt weekendowy, wakacyjny, jak i służbowy. Wszystkie nasze mieszkania zlokalizowane są w centralnych dzielnicach miast, w bliskiej odległości od środków komunikacji miejskiej, dzięki czemu nasi Goście mają szansę poruszać się po Trójmieście w sposób łatwy i przyjemny. W ramach pobytu u nas, zapewniamy Państwu pościel, ręczniki i niezbędne wyposażenie kuchenne. Wierzymy, że oferowane przez nas noclegi Gdańsk i Sopot zapewnią Państwu to wszystko, czego potrzebujecie: spokój i poczucie swobody. Zapraszamy!
Szybki kontakt
rezerwacja noclegu w Sopocie lub Gdyni Ania Telefon: +48 502 126 506

Skontaktuj sie z Anią, by zadać pytanie lub zarezerwować apartament w Gdyni lub Sopocie!

rezerwacja noclegu w Gdańsku Mariusz Telefon: +48 502 503 107

Skontaktuj się z Mariuszem, by zadać pytanie lub wynająć apartament w Gdańsku!

Formularz kontaktowy

obrazkowy kod
Na skróty
przejdź do góry